SalonLine
Rekomendējam no

Jūs meklējāt

Meklētākie vārdi

Ātra un bezmaksas piegāde
0

Sākums.

Preču katalogs

E-veikala noteikumi

E-veikala noteikumi

Šie noteikumi regulē Galerija Baltik SIA produktu pārdošanu. SalonLine ir Galerija Baltik SIA firmas zīme.

Lūdzu, rūpīgi izlasiet šos noteikumus pirms veiciet pasūtījumu Galerija Baltik SIA. Veicot pasūtījumu Galerija Baltik SIA, jūs apliecināt savu piekrišanu pildīt šos noteikumus.

SalonLine interneta veikalā iespējams iegādāties preci 3 klientu grupām – mazumtirdzniecības klients, profesionālis un vairumtirdzniecības klients. 

Ja prece tiek iegādāta profesionālai lietošani tā paredzēti tikai sertificētam un apmācītam skaistumkopšanas profesionālim – kosmētiķim, frizierim, manikīra, pedikīra speciālistam utt. Veicot profesionālo produktu pasūtījumu SalonLine, klients apstiprina, ka viņš/viņa ir sertificēts speciālists un ir apmācīts, kā izmantot pasūtītos produktus un uzņemas pilnu atbildību par produktu izmantošanu.

1    MŪSU LĪGUMS

Jūsu pasūtījums ir piedāvājums SalonLine piegādāt produktu(s) pēc Jūsu pasūtījuma. 

2    PREČU CENAS UN PIEEJAMĪBA

Visas cenas norādītas ar PVN 21%. Parādītie atlaides procenti tiek noapaļoti līdz pilniem skaitļiem un ir spēkā laika posmā, kas norādīts pie preces.

Apstrādājot vairumtirdzniecības pasūtījumus, maksimāli 1 dienas laikā, mēs Jūs e-pastā informēsim, ja kādi no Jūsu pasūtītajiem produktiem nav pieejami, un Jums par tiem nebūs jāmaksā.

Neskatoties uz mūsu pūlēm, nelielam skaitam mūsu preču cenas var nebūt precīzi noteiktas. Mēs pārbaudīsim cenas, kad apstrādāsim Jūsu pasūtījumu pirms maksājuma. Ja esam pieļāvuši kļūdu, un produkta patiesā cena ir augstāka nekā mājas lapā norādītā cena, mēs sazināsimies ar Jums pirms pasūtījuma veikšanas par to, vai vēlaties iegādāties produktu par patieso cenu, vai atcelsim Jūsu pasūtījumu. 

Ja produkta patiesā cena ir zemāka nekā norādītā produkta cena, Jums jāmaksā zemākā maksa un nosūtīsim Jums produktu.

3   INFORMĀCIJA PAR PRODUKTIEM

Ja nav skaidri norādīts citādi, SalonLine nav šajā mājas lapā norādīto produktu ražotājs.  Kamēr mēs strādājam, lai nodrošinātu, ka informācija mūsu mājas lapā par produktiem ir patiesa, faktiskais produktu iepakojums un materiāli var atšķirties un informācija, kas redzama mūsu mājas lapā, var būt atšķirīga. Var arī atšķirties produktu sastāvdaļas. Visa informācija, kas sniegta mūsu mājas lapā, ir paredzēta tikai informatīviem nolūkiem. Lūgums pirms produkta izmantošanas vienmēr izlasīt tā lietošanas instrukciju.

Produktu drošības apsvērumu gadījumos vai saistībā ar jebkuru citu informāciju par produktiem, lūdzu, rūpīgi iepazīstieties ar informāciju, kas sniegta par produktu vai sazinieties ar ražotāju. 

Šīs vietnes saturs nav paredzēts, lai aizstātu ārsta, farmaceita vai cita veselības aprūpes speciālista padomu. Nekavējoties sazinieties ar savu veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju, ja Jums ir aizdomas par veselības problēmām. Informācija un paziņojumi par produktiem nav paredzēti, lai ar to palīdzību noteiktu diagnozi, ārstētu vai novērstu jebkuru slimību vai sliktu veselības stāvokli. 

SalonLine neuzņemas atbildību par neprecizitātēm vai nepatiesām ziņām par  produktu ražotāju vai citām trešajām personām.

4   PASŪTĪJUMA VEIKŠANA

Lai veiktu pasūtījumu, atrodiet produktus, kurus vēlaties pasūtīt, un pievienojiet tos iepirkuma grozam. Jūs varat apskatīt preces savā iepirkumu grozā, noklikšķinot uz iepirkuma groza ikonas mājaslapas augšdaļā.

Jums ir iespēja mainīt iepirkumu grozā esošo preču daudzumu, rakstot vajadzīgo numuru attiecīgajā laukā. Ja jūs vēlaties izdzēst preci no pasūtījuma, noklikšķiniet uz krusta.

Pirms turpināt pasūtījumu, lūdzu, izvēlieties vēlamo piegādes metodi. 

Lai turpinātu pasūtījumu, lūdzu, noklikšķiniet uz pogas "turpināt". 

4.1 Mazumtirdzniecības klients vai profesionālis. Piegādes cena atkarīga no produktu svara. Ja esat reģistrēts SalonLine tiešsaistes veikala lietotājs, turpiniet pieteikties savā kontā. Ja veicat pirmo pasūtījumu, lūdzu, aizpildiet kontaktinformāciju vajadzīgajos "jaunā klienta" laukos, ja vēlaties saņemt profesionāļa cenas pirms pasūtījuma veikšanas jābūt reģistrētam SalonLine datu bāzē. Reģistrāciju var veikt SalonLine informācijas centrā – Maskavas ielā 14. Uzrādot personu apliecinošu dokumentu un diplomu, kas apliecina profesionālās kvalifikācijas iegūšanu attiecīgajā specialitātē.

Ja esat reģistrēts - pirkuma brīdī ir jāievada klienta numurs, lai atlaidi iegūtu.

Lai apstiprinātu savu pasūtījumu, noklikšķiniet uz "pasūtīt un maksāt". Pēc tam tiks izveidots rēķins, un jūs varat nekavējoties veikt maksājumu, izmantojot savu kredītkarti vai veicot bankas pārskaitījumu.

Pasūtījuma apstiprinājums un rēķina kopija tiks nosūtīta uz jūsu e-pasta adresi. Jūs varat apskatīt pasūtījumu vēsturi un rēķinus jebkurā brīdī sadaļā "Mans konts".

Jūsu pasūtījums tiks nosūtīts pēc maksājuma saņemšanas.

Informācija un personas dati, kas iegūti, apmeklējot SalonLine interneta veikalu un pasūtījumu apstrādes laikā, tiek uzskatīti par konfidenciāliem, un tie netiek izpauzti trešām personām.

4.2 Vairumtirdzniecības klients. Piegādes cena atkarīga no svara. Pēc pasūtījuma veikšanas SalonLine, mēs Jums nosūtīsim e-pastu, kas apstiprina Jūsu pasūtījuma saņemšanu un satur ziņas par Jūsu pasūtījumu ("Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts").  Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts ir apliecinājums tam, ka esam saņēmuši Jūsu pasūtījumu, bet tas neapstiprina Jūsu piedāvājuma pieņemšanu iegādāties pasūtītos produktu(s). Mēs tikai pieņemam Jūsu piedāvājumu un noslēdzam pirkuma līgumu par Jūsu pasūtītajiem produktiem, kad mēs Jums piegādājam produktu un nosūtām Jums apstiprinājuma e-pastu par to, ka esam nosūtījuši Jums produktus (“Produktu nosūtīšanas apstiprinājuma e-pasts”). Ja Jūsu pasūtījums tiek nosūtīts vairāk nekā vienā iepakojumā, Jūs varat saņemt atsevišķu “Produktu nosūtīšanas e-pastu” katram pasūtījumam, un katrs pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts un attiecīgais sūtījums veido atsevišķu pirkuma līgumu mūsu starpā par produktu (-iem), kas precizēti Produktu nosūtīšanas apstiprinājuma e-pastā. Jūsu noslēgtais līgums ir ar Galerija Baltik SIA.  Neietekmējot savas atteikuma tiesības, kas noteiktas zemāk aprakstītajā 7. sadaļā, Jūs varat bez maksas jebkurā laikā atcelt savu produkta pasūtījumu pirms mēs nosūtām Produktu nosūtīšanas apstiprinājuma e-pastu šim produktam.

5    PREČU PIEGĀDE

Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja mājas lapā nav norādīts citādi, piegādes izmaksas ir tieši tās, kas norādītas. 

Pēc pārdošanas līguma stāšanās spēkā (pēc Klienta veiktā maksājuma saņemšanas) SalonLine pasūtījumu nodod uzņēmuma loģistikas partneriem piegādei. Preču maksimālais piegādes laiks Baltijā 2 – 4 dienas, ārpus Baltijas atkarīgs no pasūtījuma valsts. Lai izvairītos no piegādes kavēšanās, pasūtījuma veidlapas jāaizpilda uzmanīgi, un iesniegtajai piegādes informācijai jābūt precīzai un derīgai. SalonLine neuzņemas atbildību par piegādes aizkavēšanos, ja preces laikus tiek nodotas loģistikas partneriem, bet piegāde tika atlikta sakarā ar apstākļiem, kurus SalonLine nevarēja paredzēt vai kontrolēt.

Saņemt preces ir iespēja vairākos veidos:

  • Saņēmt mūsu veikalā, Maskavas iela 14, Rīgā, bez maksas
  • Piegāde ar kurjeru. Pasūtījumiem, virms 27eur bezmaksas piegāde Latvijā.
  • Izmantojot Omniva pakomātu - 3,50eur. 

SalonLine patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja neizdodas sazināties ar klientu pa viņa norādīto tālruņa numuru vai e-pastu.


6    SALONU APRĪKOJUMA IEKĀRTAS UZSTĀDĪŠANA

Transportējot salonu aprīkojuma iekārtas, tās var Jums tikt piegādātas daļēji izjauktā veidā. Visi iekārtu montāžas darbi jāveic Jums. Gadījumā, ja Jums nepieciešams montāžas serviss, mēs to Jums varam piedāvāt par papildus samaksu. 

7     PRODUKTU ATGRIEŠANA

7.1 Iegādājoties mazumtirdzniecības produktus, jums ir tiesības atgriezt preci 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ar nepārprotamu paziņojumu mūs jāinformē par lēmumu atteikties no šī līguma. Savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu jūs nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Produktus nevar atgriezt, ja to iepakojums jau ir atvērts, prece nedrīkst būt ārēji mehāniski bojāta.

Lai atgrieztu savu pirkumu, lūdzu, sazinieties ar SalonLine, un mūsu klientu atbalsta speciālists ar Jums sazināsies. 

7.2 Iegādājoties profesionālos produktus, ko pārdod SalonLine, tie ir paredzēti profesionālai lietošanai un tikai klientiem, kas ir apmācīti tos lietot. Veicot pasūtījumu, Jūs apstiprināt, ka esat apmācīts lietot pasūtītos produktus un Jums ir zināma to funkcionalitāte.

Produktus nevar atgriezt, ja to iepakojums jau ir atvērts. Mēs paturam tiesības atteikties no atgriezto produktu pieņemšanas vai maksājumu atgriešanas, ja produkts nav atgriezts jaunā, neatvērtā stāvoklī. Jūs varat ar mums sazināties, jo mēs piedāvājam atrisināt Jūsu situāciju un atbalstīt Jūs, ja Jums ir radušās kādas problēmas saistībā ar produktu.

Pirkumi var tikt atgriezti 14 dienu laikā, ja: 

  1. Saņemtās preces neatbilst Jūsu pasūtījumam;
  2. Preces ir bojātas transportējot sūtījumu;
  3. Preces ir bojātas.

SalonLine neuzņemas atgriezto preču īpašumtiesības, kamēr preces netiek nogādātas preču atgriešanas galamērķī.

Atgādinām, ka Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

6    MUITA

Pasūtot produktus no SalonLine piegādei ārpus ES, Jūs varat būt pakļauti ievedmuitas nodokļiem un citiem nodokļiem, ar kuriem produkti tiek aplikti, kad sūtījums ir sasniedzis noteikto gala mērķi. Visi papildus muitošanas maksājumi jāveic Jums; mums nav nekādas kontroles pār šiem maksājumiem. Muitas politika dažādās valstīs ir atšķirīga, tāpēc papildus informācijai Jums jāsazinās ar savu vietējo muitas iestādi. Turklāt ņemiet vērā to, ka, pasūtot preces no SalonLine, Jūs tiekat uzskatīts par importētāju un Jums jāievēro visi tās valsts normatīvie akti, kurā Jūs esat saņēmuši produktu. Mums ir svarīgs Jūsu privātums, un mēs vēlamies, lai mūsu starptautiskie klienti apzinās to, ka pārrobežu piegādes ir pakļautas tam, ka muitas iestādes sūtījumus atvērs un pārbaudīs.

7    RAŽOTĀJA GARANTIJAS

Salona aprīkojuma iekārtām pret materiālu un ražošanas defektiem, mēs sniedzam sešu mēnešu garantiju sākot no dienas, kad patērētājs preci ieguvis valdījumā. Šajā garantijas laikā, ja rodas kāds defekts un Jūs ievērojāt instrukcijas, pēc mūsu izvēles mēs :

  • salabosim produktu, izmantojot jaunas vai atjaunotas detaļas, vai
  • aizstāsim produktu ar jaunu vai atjaunotu produktu, vai
  • atgriezīsim jūsu iegādāto produktu vērtību. 

Šī ierobežotā garantija attiecas uz jebkuru remontu, rezerves daļu maiņu vai produktu maiņu uz atlikušo sākotnējās garantijas laiku vai uz deviņdesmit dienu periodu, vai uz to periodu, kurš ir ilgāks. Visas nomainītās daļas un produkts, par kuru tiek veikta atmaksa, ir mūsu īpašums.

Šī ierobežotā garantija attiecas tikai uz produktu sastāvdaļām, kas nav pakļautas negadījumiem, nolaidībai, ugunsgrēkam vai citiem ārējiem apstākļiem, neatļautai izmantošanai, izmaiņām, remontam vai izmantošanai komerciālos nolūkos.

Lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu, lai uzzinātu instrukcijas, par to, kā saņemt garantijas pakalpojumu par Jūsu iegādāto produktu.

8    MŪSU ATBILDĪBA

SalonLine un tā filiāles nav atbildīgas par:

  • zaudējumiem, kas nav izraisīti no mūsu puses, vai
  • jebkuriem uzņēmējdarbības zaudējumiem (ieskaitot peļņas, ienākumu, līgumu, paredzamo ietaupījumu, datu, labās gribas vai izšķērdēto izdevumu zaudējumus), vai
  • jebkuriem netiešiem vai izrietošiem zaudējumiem, kas nebija paredzami ne Jums, ne mums laikā, kad tika veidots pirkuma līgums starp mums un Jums

Citas valstu likumdošanas neatļauj dažus vai visus iepriekš aprakstītos ierobežojumus. Ja šie normatīvie akti attiecas uz Jums, daži vai visi ierobežojumi var neattiekties uz Jums un Jums var būt papildus tiesības.

Mēs neesam atbildīgi par jebkuru kavēšanos vai nespēju pildīt mūsu pienākumus saskaņā ar šiem nosacījumiem, ja kavēšanās vai noteikumu nepildīšana rodas kāda iemesla dēļ, kas ir ārpus mūsu saprātīgās kontroles. Šis noteikums neietekmē Jūsu tiesības saņemt produktu norādītajā laikā. Ja kavēšanās parādās pirms produkti tiek nosūtīti, Jums nav jāmaksā par produktiem līdz brīdim, kad tie tiek nosūtīti.

9    PIEMĒROJAMIE TIESĪBU AKTI

Šie noteikumi tiek regulēti un piemēroti saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.  Mēs, abas puses, piekrītam, ka visi strīdi, kas rodas starp pusēm uz šī noteikuma pamata, tiek risināti sarunu ceļā. Ja savstarpēja vienošanās netiek panākta, jebkurš strīds, domstarpība vai prasība, ko cels viena puse pret otru, kas izriet no pirkuma līguma noteikumiem, tiks galīgi izšķirts Latvijas Republikas tiesā.

10    GROZĪJUMI TIRDZNIECĪBAS NOTEIKUMOS

Mēs paturam tiesības jebkurā laikā veikt izmaiņas mūsu mājas lapā un noteikumos, ieskaitot šos Produktu izmantošanas noteikumus. Jums jebkurā brīdī jāpilda noteikumi un spēkā esošie Produktu izmantošanas noteikumi laikā, kad pasūtat produktus no mums, ja vien noteikumos vai  šajos Produktu izmantošanas noteikumos nav veiktas kādas izmaiņas, kuras pieprasa veikt normatīvie akti vai valsts iestādes. Ja kādi no šiem Produktu izmantošanas noteikumiem tiek uzskatīti par spēkā neesošiem, anulētiem vai jebkādu iemeslu dēļ neizpildāmiem, šis noteikums tiks uzskatīts par atdalāmu, un tas neietekmēs atlikušo noteikumu spēkā esamību un izpildāmību.

11    NOTEIKUMU PĀRKĀPŠANA

Ja Jūs pārkāpjat šos Produktu izmantošanas noteikumus, un mēs nerīkojamies, mums joprojām ir tiesības izmantot savas tiesības un tiesiskās aizsardzības līdzekļus jebkurā citā situācijā, kad Jūs pārkāpjat šos Produktu izmantošanas noteikumus.

12    MŪSU KONTAKTINFORMĀCIJA

SalonLine ir Galerija Baltik SIA firmas zīme. Mūsu kontaktinformācija:

Galerija Baltik SIA 

Maskavas iela 14, Rīga, LV1050, Latvija

Reģistrācijas numurs: 40003574010

PVN reģistrācijas numurs: LV40003574010

Norēķinu rekvizīti:
Swedbank
LV19HABA0551017654257
SEB
LV56UNLA0050000810084
Luminor
LV64RIKO0002013273335
Apskatīt 46 zīmolus
Uz sākumu